Centrum Innowacji to…
To miejsce, w którym rodzą się nowe pomysły od zestawu przypraw po gotowe produkty, to wdrażanie nowych rozwiązań, modernizacja metod produkcji i udoskonalanie tego co już zostało stworzone. Nasze działania to kompleksowy serwis dla branży HoReCa: od rozwoju konceptu żywieniowego aż do finalnej produkcji i komercjalizacji, zarówno na rynku krajowym, jak i europejskim.
Które innowacje wprowadzone przez Wasz dział, uważasz za najbardziej istotne?
Stworzyliśmy własną linię produkcyjną, jesteśmy cenionym dostawcą dań convenience. Reagujemy na bieżąco wprowadzając na rynek produkty, które są odpowiedzią na aktualne potrzeby: braków kadrowych, coraz trudniejszej ekonomii, trendów żywieniowych. Jesteśmy wstanie przygotować rownież małe szarże produkcyjne co nas wyróżnia na tle konkurencji, dużych zakładów produkcyjnych u których linie produkcyjne są przeznaczone tylko to dużych wolumenów. Dzięki naszym produktom duża restauracja dysponująca mniejszym zespołem, jest w stanie obsłużyć większą liczbę gości, zachowując najwyższe standardy.
W jaki sposób reagujecie na zmieniające się oczekiwania klientów i trendy rynkowe w kontekście rozwoju produktów?
Żyjemy w świecie, który zmienia się dynamicznie. Faktem jest, że konsumenci stali się dziś zapracowani bardziej, niż kiedykolwiek, a doba jeszcze nigdy przedtem nie była aż tak krótka. To doprowadziło do rosnącej popularności trendu convenience, który szturmem podbił m.in. rynek gastronomiczny w Polsce. HoReCa potrzebuje rozwiązań, jakie wypracowaliśmy aby usprawnić operacyjność. W dobie rosnących kosztów pracy nasze produkty są receptą na braki kadrowe. Ponadto wpisujemy się w trendy „zero waste” ponieważ produkty convenience to szacunek dla żywności. Zdecydowanie pozwalają one ograniczyć do minimum wszelkie straty oraz zaoszczędzić czas.
W jakim kierunku chcecie rozwijać swój dział?
Przede wszystkim chcemy poszerzać nasze portfolio produktowe. Chcemy wchodzić na nowe rynki, ale też umacniać swoją pozycję istotnego dostawcy w swoim sektorze. Świat się zmienia, a naszym celem nie jest bierne podążanie za trendami, ale tworzenie rozwiązań, które są odpowiedzią na potrzeby współczesnego klienta i transformacji rynkowych. Ta elastyczność i słuchanie branży to coś, co zdecydowanie chcemy kontynuować.
Co chciałabyś aby czytający wypowiedź zapamiętali o Innovation Center?
Chciałabym, aby Innovation Center kojarzyło się z Zespołem, w którym najważniejsze są długotrwałe relacje i zaufanie. Tworzymy kompaktową, uzupełniającą się i działającą w pełni kompleksowo strukturę. Jesteśmy skoncentrowani na ofercie produktów żywieniowych wysokiej jakości, które są wygodne i proste w przygotowaniu. Nie tylko tworzymy produkty, których oczekuje klient, ale też opracowujemy nowe, autorskie receptury, które można łatwo wdrożyć we własnym biznesie.
Innovation Center Manager